آموزشی

ادکلن شرکتی چیست؟

[vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

ادکلن های شرکتی اماراتی اصلی ادکلن هایی هستند که توسط برند های تولید کننده عطر در امارات تولید می شوند.

صنعت تولید عطر در امارات به 15 سال نمیرسد اما در این میان شرکت هایی هستند که سابقه 15 ساله در تولید عطر دارند، صفر تا صد این عطر ها در امارات تولید می شوند و کیفیت آنها بسیار بالاتر از ادکلنهای فیک اماراتی می باشد. معمولا این شرکت ها با شرکت های عطر سازی معروف دنیا همکاری می کنند.

فروش ادکلن های اصل اماراتی کاملا قانونی بوده زیرا با برند،هولوگرام و بسته بندی مخصوص خود ارائه می شوند و با عطر های فیک که نوع بسته بندی و شیشه محصولشان کپی برداری از نوع اصل می باشد کاملا متفاوت می باشند.

اولین دسته این نوع ادکلن ها ساخت کشور امارات و برند های عطر سازی این کشور می باشند که با هدف بدست گرفتن بازار تولید و عرضه می شوند در این نوع ادکلن ها عطر تقلبی هم به ندرت دیده شده و به طور کل تمامی مراحل ساخت در خود کشور امارات انجام میشود.

 از جمله عطرهای اماراتی میشود به اجمل،امپر،رصاصی و…  اشاره کرد که در بسیاری کشور های اروپایی و آمریکایی به فروش می رسند. رایحه های تولید شده برای این نوع عطر ها مخصوص خود برند می باشد و بر اساس سلیقه مردم امارات ساخته شده است.

دسته دوم ادکلنهای شرکتی اماراتی به این صورت می باشند که یک شرکت به هدف این که قیمت تمام شده عطر را پایین تر بیاورد و هزینه هایی همچون حمل و نقل و … کاهش پیدا کند به صورت کاملا قانونی و با اجازه برند اصلی دست به تولیدات عطر مشابه به عطر اصلی میزند.

 رایحه این عطر ها بسیار مشابه به ادکلن های اصلی می باشد و از کیفیت بسیار بالا و مشابه ادکلن اصلی برخوردار هستند، بسته بندی و طراحی شیشه عطر های شرکتی اماراتی کلا توسط این شرکت ها انجام می شود و آنها به صورت کاملا قانونی حق این را دارند که محصولات خود را بفروشند. مانند برندهایی همچون جانوین،فرگرانس،هوس آف سیلیج،روونا،الحمبرا و …

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *