آموزشی

طرز استفاده از بادی اسپلش

استفاده از بادی اسپلش، بادی اسپلش را روی پوست اسپری کنید

طرز استفاده از بادی اسپلش چگونه است؟

بادی اسپلش یک مایع معطر رقیق است که در ترکیبات آن از آب، الکل و عطرهای طبیعی استفاده شده است. برای استفاده از بادی اسپلش، بدن خود را بعد از حمام کمی خشک کنید و مقداری از لوسیون روی پوست استفاده کنید. سپس بادی اسپلش را روی پوست اسپری کنید و به آن اجازه دهید جذب پوست شود.

بادی اسپلش چیست

بادی اسپلش برای چه کاربردهای دیگری استفاده می شود؟

بادی اسپلش برای خوشبو کردن بدن، آبرسانی به پوست، پیشگیری از خشکی پوست و رفع بوی بد واژن به کار می‌رود. همچنین، برخی از افراد از این محصول برای خوشبو کردن لباس نیز استفاده می‌کنند.

با چه مشکلات پوستی بهتر است از بادی اسپلش استفاده نکنم؟

با توجه به اینکه بادی اسپلش حاوی مقادیر زیادی آب است، اگر دچار حساسیت پوستی، اگزما و یا سایر بیماری های پوستی و حتی بیماری های تنفسی نظیر آسم هستید، توصیه می شود حتی المقدور از بادی اسپلش ها استفاده ننمایید. همچنین، برخلاف اسپری‌های خوشبو کننده، ماندگاری و قابلیت پخش بوی بادی اسپلش کمتر است.

خرید بادی اسپلش با قیمت مناسب

عطر و لوسین ها چه تفاوتی با بادی اسپلش دارند؟

بادی اسپلش و عطر دو محصول متفاوت هستند. بادی اسپلش یک مایع معطر رقیق است که برای خوشبو کردن بدن، آبرسانی به پوست، پیشگیری از خشکی پوست و رفع بوی بد واژن به کار می‌رود. از طرف دیگر، عطر یک مایع غلیظ و شدید القا کننده رایحه است که برای خوشبو کردن بدن و لباس به کار می‌رود. همچنین، ماندگاری و قابلیت پخش بوی عطر بیشتر از بادی اسپلش است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *